Januárba kapcsolj turbó fokozatra
A decemberi, ünnepi felfokozott hangulatban és az év végi karácsonyi hajrá után joggal gondolhatnák úgy a kereskedők és a vállalkozók, hogy januárban rájuk fér egy kis pihenés, töltődés. Természetesen a digitális reklámügynökség is úgy gondolja, hogy mindenkinek szüksége van arra, hogy kipihenje az elmúlt év fáradalmait, nehézségeit. Sőt, abban sincsen hiba, hogy az év elején időt kell szakítani rá, egyrészt, hogy átgondoljuk mi minden történt az elmúlt évben, milyen sikerek, kudarcok értek minket és levonjuk ezekből a tanulságokat. Illetve, érdemes időt szakítani arra is a digitális ügynökség szerint, hogy megtervezzük az újévben milyen stratégia mentén és milyen eredményeket, célokat tűzünk ki magunk elé. Akár a vállalkozásunkról, akár a magánéletünkről legyen is szó. Viszont a digitális reklámügynökség azt tanácsolja, hogy az év első hónapjában se vonuljunk teljesen háttérbe és ne tartsunk túl hosszan digitális detoxot sem. A digitális ügynökség szerint a social média platformok algoritmusai nem kedvelik, ha valaki huzamosabb ideig nem tesz közzé semmit a felületein. Persze azt nem tudhatjuk, hogy milyen változásokat hoz és tartogat a digitális világ számára 2022, de az tény, hogy januárban is bőven akad téma, amiről érdemes hírt adni a követőink, vásárlóink felé.