Így szerezzük meg látogatóink e-mail címét!

Az e-mail adatbázis építés csak elsőre tűnhet nehéznek. Ha átlátjuk és megértjük a folyamatot, amiben nagy segítségünkre lehetnek a magyar reklámügynökségek, akkor már világos lesz számunkra is, hogy ez az eszköz egy igazi kincsesbánya lehet vállalkozásunk számára! Ahogy korábbi bejegyzéseinkben írtunk róla, van pár technikai és jogi előfeltétele annak, hogy elkezdhessük építeni a saját e-mail adatbázisunkat és hogy a jövőben a reklám ügynökség szakmai segítségét igénybe véve profi hírlevelekkel bombázhassuk potenciális vásárlóinkat. A magyar reklámügynökségek azonban semmi esetre sem javasolják, hogy úgynevezett címlistákat vásároljuk. Egyrészt, mert nem tudhatjuk, hogy a listán szereplő e-mail címek valósak-e, másrészt inkább lassan gyűjtsük össze az e-mail adatbázisunkat, de olyan emberek adatai szerepeljenek rajta, akiket valóban érdekel a tevékenségünk, termékeink. Hírleveleken keresztül számos hírt eljuttathatunk az emberekhez, akik nem biztos, hogy a nap 24 órájában böngészik a honlapunkat, vagy social média felületeinket. Tehát a reklám ügynökség szerint ez plusz egy lehetőség ahhoz, hogy ha van egy új akciónk, új kollekciónk, vagy termékünk, vagy új bejegyzés került fel a blogunkra, indítunk egy új tanfolyamot, vagy felkerült a csatornánkra egy új videó, arról tájékoztassuk a hírlevél feliratkozóinkat.

Post Author: administrator